Vetlanda!

Nog roligt det var att springa i regnet och bli skrämd av en kossa!?! Det hände mig iallafall så kanske får springa en runda senare idag, hoppas min älskling vill med isåfall.

Ska alldeles strax sticka iväg till huset och få skjuts till min pojkväns jobb så ska vi åka in till Vetlanda. Ska bli roligt att komma ut lite, ska kolla lite i affärerna och se vad de finns för snyggt. Såg en bloggare som hade köpt en riktigt snygg tröja ska se om den finns :)

Nä nu måste jag dra!
Skriver när jag kommit hem igen:)

Kommentarer
Postat av: Bloggar24.

Bloggar24 är en nystartad bloggsida där du hittar det senaste inom bloggvärlden. Här vill vi också att stora som små bloggare ska få chans att synas! Kolla in / bloggar24

2010-06-09 @ 12:10:16
URL: http://bloggar24.wordpress.com
Postat av: matilda rosqviist

Tackar! Din med faktiskt =)

2010-06-09 @ 13:31:38
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0