Onsdag!

Godmorgon bloggen!

Är ledsen för dålig uppdatering men kunde inte skriva mer igår, så berättar lite mer om gårdagen nu.

Jag var ju ute och sprang, vilket var skönt. Efter det snabba jag mig att duscha sen åkte jag och min pojkvän hem tills hans föräldrar eftersom han skulle testa kläder. Senare mot eftermiddagen kom hans familj på kalas och det var väll helt okej, tråkigt väder bara eftersom vi tänkte sitta ute på vår balkong. Vi följde senare med dom hem och var där ett tag men det var inte så länge eftersom jag fick migrän och tog min medicin sen sov jag hela kvällen/natten.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, är fortfarande trött och det regnar ute. Finns inte mycket att göra då!

Nu ska jag fortsätta läsa andra bloggar och sen fixa med min design.

Seyaa!

Kommentarer
Postat av: wictoria

Tack så mycket! :) Ja, du har precis kommit igång ser jag.. :)

2010-05-12 @ 15:53:43
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0