♥ lördag!

Hej bloggen!
Allt bra med er idag? Själv mår jag bara bra, är trött bara men inte så konstigt när det är såhär trist väder. Det är snart JULI månad och solen är här inte än. Jag tycker inte det känns som sommar riktigt.
Igår var jag som sagt i Göteborg, där vi var en runda på Nordstan och kollade samt shoppade lite. Väldigt stort var det och lite annorlunda. Åker gärna dit igen.
Sen gick vi tillbaka till Liseberg och åkte en massa, åkte även den nya Atmosfear. Trodde jag skulle dö! Har nog aldrig varit så spänd när jag åkt en karusell. Helst sjukt var det. Om ni åker dit måste ni testa den. Sen spelade vi lite men vann inget, som vanligt. Men tur hade vi med vädret och roligt var det.
Nu ska jag fota det jag köpte igår samt dagens outfit så kommer det upp under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0