Fredag!

Tjatja allihopa!

Fredag idag, vilket betyder att min syrra kommer idag, ska snart åka iväg och hämta upp henne. Var ett tag sedan jag träffade henne så det ska bli roligt:)

Igår var jag och min pojkvän mest ute och hjälpte hans morfar med ett träd som vi sågade till, sen åkte vi även Mc, härlig känsla det där! Ålskar att åka Mc, men såklart om det är fint väder. jag färgade även min utväxt igår och det blev som det blev, tycker inte om nyfärgat hår och sen tycker jag bättre om när jag e lite mörk i hårbotten. Men det växer snart ut igen. Tänkte skriva ett inlägg senare idag om hur jag gör när jag färgar min utväxt :)

Nu ska jag städa vidare sen åka.

Seeya!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

fin blogg . allt bra ?



P.S ( sry om du tar denna komentaren som reklam )

2010-05-14 @ 11:32:56
URL: http://duvetnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0