♥ måndag!

Godmorgon ni som är vakna såhär tidigt!
Sitter här och laddar med vatten och druvsocker. Jag ska strax dra ut på en skön löparrunda, 7km blir det idag. Vädret är perfekt och jag känner mig peppad.
Jag älskar när man vaknar men den härliga känslan, kollar ut, dricker vatten och sen bytar om. Tar sig ut och bara känner friheten. Börjar springa, det går lite segt innan kroppen har kommit igång sen flyer det på. Man börjar svettas, det är tungt i uppförsbackarna. Man känner sig trött och ser att man snart är i mål. När man äl kommit i mål känner man en lycka inom sig att man tog sig runt, isället för att ligga kvar i sängen.
Jag själv har svårt för att gå upp tidigt på morgonen bara för att träna. Jag tänker att det kan jag göra senare. Men jag försöker bli bättre! och nu sitter jag här redo:)

Kommentarer
Postat av: Elise

fin blogg ! :)

2011-07-11 @ 13:42:36
URL: http://eliizasplacee.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0