♥ hösten!

Äntligen är hösten här på riktigt, visst jag trivs bäst när det är sommar men jag tycker ändå att hösten är mysig och fin. Man tar på sig tjockare jacka, halsduk, vantar och ett par varma skor också går man långa promenader och bara njuter av vädret. Man ser hur de gula/röda löven börjar bli gula/röda och faller sakta från träden Som idag är det soligt med klarblå himmel men kallt. Det tycker jag är höst. Men jag tycker inte om hösten när den är grå och regnig, då kan det lika bra bli vinter och snö!

Vad tycker ni mina läsare om hösten`?



Kommentarer
Postat av: Kassandra

tack så mycket! :) var gärna med i min tävling :)

2010-10-11 @ 17:54:08
URL: http://picturesofdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0